⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔

1/1/13

Julafton

Båda familjerna är på plats i Kunming och julafton är äntligen här. Den mest magiska dagen på året! I alla fall för mig. I år har vi en "röd" jul i stället för vit men vi försökte göra den så traditionell som möjligt ändå. Det blev en underbar jul med mycket mat, paket och skratt i sällskap av familjen. Så som en jul ska vara! Jag tror vi kommer minnas denna som en av de bästa. Jag saknade bara min andra familj men de va med oss i tankarna hela dagen.
 
Jag blev överraskad av massa hälsningar från Sverige; familjen, farmor, mormor & morfar hade skickat med både paket, brev och bak. Detta gjorde min julafton magisk och fick mig att känna mig både enormt älskad och saknad. Jag älskar och saknar er också!


Inbjudan till Julfika

Julpynt

Julpynt

Fikabordet

Farmor hade skickat med en hembakad Weihnachtsstollen. MuMs! Vielen Dank Oma!

Granen var på plats redan 1 advent. Massa klappar kom på plats på julafton, även fast vi inte skulle ha några.

<3

MuMsiga julklappar!

Ahlsén tomtarna

Mysig julfika med många glada skratt!

Andra familjen hade skickat med den finaste julklappen! <3

Julklappsöppning

Från oss alla till er alla...

Julmiddag på Cacao.

No comments:

Post a Comment