⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔⧕◈⧔◈✳◈⧕◈⧔

9/3/12

◈Stephan Schacher◈

Jag har sett en lite lustig man stryka runt på gatorna här i Kunming... Det visar sig att han är Stephan Schacher (Schweizisk fotograf). Det visar sig även att han är här för ett fotoprojekt som går ut på att ta 30 porträtt i Zürich och Kunming, med fokus på frågan: "Hur skulle du förändra världen på 30 dagar?


 Jag är nyfiken på hans verk och hoppas att det kommer finnas möjlighet för mig att se dem någon gång.


Om även ni fått mersmak...

3 comments:

  1. Felicia och Pappa9/6/12, 2:10 AM

    Jag satt och läste högt ur din blogg för pappa idag.
    Vi tyckte att det var fina bilder. Vi saknar dig och lägg in lite mer spännande bilderna på hur du bor och hur naturen ser ut är pappas önskan!

    Kram pappa och Felicia :)

    ReplyDelete
  2. Felicia och Pappa9/6/12, 2:11 AM

    Jätte fin blogg by the way!! Och kul med alla fina bilder!

    ReplyDelete
  3. Haha, va söta ni é! Ja jag har ju lixom inte hunnit så långt, har ju bara varit här i två veckor än så länge.. men det kommer, det kommer ;)

    ReplyDelete